Partner Główny:
Dołącz Do Business Skills Academy i w Rok Naucz Się Umiejętności Niezbędnych w Pracy - Wszystko Online i w Mniej niż 10 Minut Dziennie
Partner Główny:
Partnerzy:
Przeczytasz o nas na:
Wiesz, że żyjesz w świecie, w którym realizacja nawet najodważniejszych zawodowych planów i marzeń jest w zasięgu Twojej ręki.
Jesteś w stanie stworzyć karierę usłaną awansami... założyć własną, świetnie prosperującą firmę... zrealizować najtrudniejsze projekty... zostać inspirującym liderem.
Wiesz też, że na to wszystko składają się nie tylko certyfikaty i znajomość branży, lecz przede wszystkim kompetencje osobiste - takie jak zarządzanie czasem i emocjami, umiejętnośćwyciągania lekcji z porażek, motywowanie siebie i innych, produktywność…
(Lista jest długa - a dokładniej, ma 48 pozycji. Wszystkie opisane poniżej.)
Być może oglądasz filmy swoich autorytetów, czytasz książki i artykuły opisujące ważne dla Ciebie kompetencje, może nawet chodzisz na szkolenia… Jednak wciąż coś umyka.
Chciałbyś w końcu złożyć swoją wiedzę w spójną całość i efektywnie zastosować ją w TWOIM życiu.
Dlatego zapraszamy Cię na “rok akademicki”, na który zawsze chciałeś się zapisać…ale nie mogłeś, bo taki program po prostu nie istniał.
Przedstawiamy Ci Business Skills Academy.
To Twoja ścieżka na skróty do codziennego podnoszenia umiejętności osobistych w czasie, który na pewno masz - oraz w niesamowicie angażujący i satysfakcjonujący sposób.
Dzięki atrakcyjnej, przetestowanej formie lekcji i zadań, nauka będzie nie tylko przyjemnością - lecz przede wszystkim zacznie przynosić szybkie efekty.
Na podstawie wieloletnich doświadczeń, badań oraz współpracy z naszymi partnerami biznesowymi, podzieliliśmy kompetencje sukcesu na 4 główne obszary: mindset (mentalność, nastawienie), produktywność, komunikacja i zarządzanie projektem. Każdy z nich składa się z 12 umiejętności kluczowych dla osiągnięcia upragnionych efektów — niezależnie od tego na jakim etapie rozwoju zawodowego teraz jesteś.
Badania pokazują, że wzrost samooceny przekłada się na poprawę wyników w pracy, a co za tym idzie — polepszeniem jakości życia. Pozytywna samoocena jest także najważniejszym czynnikiem umożliwiającym efektywną naukę. To fundament, na którym powinno się budować wszystkie inne umiejętności — wówczas nauka będzie szybsza i łatwiejsza.
Jedna z najbardziej cenionych przez pracodawców umiejętności, klucz do awansu w firmie, bycia liderem czy przedsiębiorcą mającym kontrolę nad swoim biznesem (zamiast liczenia na łut szczęścia). Na to składa się umiejętność brania coraz większej odpowiedzialności zawodowej, bez poświęcania życia prywatnego czy przypłacania zdrowia nadmiarem stresu
Większość osób nie osiąga swoich celów, ponieważ... nie potrafi ich nawet zdefiniować. Na to składa się identyfikacja celów końcowych i pośrednich — czego tak NAPRAWDĘ chcesz (to jest często podchwytliwe pytanie). Na szczęście istnieją narzędzia i metody pomagające nie tylko obrać cel, lecz także nakreślić mapę dojścia do niego.
Czym tak naprawdę jest siła woli i na ile możemy ją zdyscyplinować? Co ma wspólnego z nawykami? Jak te szkodliwe nawyki zmienić w pożyteczne i jak nie ulegać pokusom ani prokrastynacji? Odpowiedź na te pytania jest kluczowa, jeśli nie chce się zbaczać z obranego kursu do celu. Dobra wiadomośc — siłę woli można wzmocnić już w 3 minuty...
Niezwykle popularny, wręcz przereklamowany temat… a jednak wciąż mocno niezrozumiany. Czym motywacja różni się od inspiracji i determinacji? Kiedy jej używać, a kiedy sięgnąć po inne siły napędzające rozwój i pracę? Opanowanie tej umiejętności umożliwi Ci robienie regularnych postępów. To także doskonały kompan dla siły woli.
W Microsoft przeprowadzono badania, w których okazało się, że gdy pracownik przerywa pracę na “szybkie sprawdzanie maili”...To powrót do tego zadania i dojście z powrotem do wysokiej koncentracji i efektywności zajmuje mu aż 24 minuty. Solidna koncentracja jest podstawą efektywności i tzw. Flow. Na to składa się umiejętność utrzymania jej przez cały dzień i nie rozpraszania się telefonami, social media czy plotkującymi kolegami.
Ta kompetencja ściśle wiąże się z odpowiedzialnością, ale także umiejętnością strategicznego myślenia — przewidywania konsekwencji swoich decyzji. Od tej umiejętności zależy nie tylko przyszłość Twojego projektu, zespołu, firmy, czy kariery... lecz przekłada się ona także na życie osobiste — czasem od jednej, kluczowej decyzji zależy, czy zrealizujemy swoje marzenie.
Kluczowa umiejętność, jeśli chcesz zostać przedsiębiorcą, liderem projektu, a nawet zespołu. Ściśle wiąże się z wcześniejszymi kompetencjami, jak siła woli, motywacja, odpowiedzialność i podejmowanie decyzji. Dzięki niej nie tylko otrzymasz więcej zaufania i swobody działania, lecz także przejmiesz kontrolę nad swoją karierą zawodową.
Gdzie widzisz się za kilka lat? Jakie kroki musisz podjąć, aby stać się człowiekiem, którym chcesz się stać? To właśnie chęć rozwoju jest olejem Twojego zawodowego motoru napędowego. To dzięki niej, w połączeniu z motywacją i strategicznym myśleniem, zapewnisz sobie nie tylko bezpieczną przyszłość na rynku pracy, lecz także wymarzoną karierę.
Są rzeczy, w których jesteś świetny. Możesz z nich wyciągnąć wzór, by uczyć innych i powielać swój sukces przy kolejnych projektach. A porażki? Janusz Gajos aż cztery razy zdawał do szkoły teatralnej, a Michael Jordan nie dostał się do szkolnej drużyny koszykarskiej. Porażka może być fundamentem największego sukcesu, tylko trzeba umieć ją wykorzystać.
Jaka jest różnica pomiędzy specjalizacją, a kompetencją? Jak jednocześnie być mistrzem w swoim fachu oraz radzić sobie na innych polach? Nie jest prawdą, że jak ktoś jest od wszystkiego, to jest do niczego. Choć specjalizacja bardzo pomaga w karierze, to rozległa wiedza zawsze jest atutem, który daje Ci przewagę nad konkurencją.
Jak wydobyć z siebie nasze najgłębsze wartości, by napędzać nimi wszystko co robimy? Nawet najlepsza praca, lecz wykonywana z podejściem od “poniedziałku do piątku”, lub “od urlopu do urlopu” będzie marnowaniem Twojego potencjału. Do tego obniży Twój nastrój, motywację, samoocenę i będzie zbiorem pustych zachowań, nie dających spełnienia ani satysfakcji.
Dlaczego John Kennedy zainicjował kursy szybkiego czytania dla członków senatu? Dlaczego jedni chłoną wiedzę w ułamku sekund, podczas gdy inni bezskutecznie wkuwają godzinami wiedzę? Posiądź strategie szybkiego przyjmowanie informacji, dzięki czemu zwiększysz efektywność nauki, rozwoju, a przez to pracy. Polepszysz także swoją pamięć i koncentrację.
Jaka jest różnica między zadaniami “ważnymi” i “pilnymi”? Jak priorytetyzować cele i czynności do nich prowadzące — i nie dać się ściągnąć z kursu przez rutynę? Jak równoważyć cele swoje, a innych (zespołu, klienta, firmy)? Umiejętność priorytetyzacji jest jedną z najważniejszych w drodze po sukces (czymkolwiek on dla Ciebie jest).
Bardzo modny ostatnio termin… może dlatego, że każdy z nas w swoim życiu regularnie zmierza się z tym zjawiskiem. Co jest jego powodem? Co zrobić, by przestać odkładać zadania na ostatnią chwilę, by wykonywać je w biegu i w stresie? Na szczęście prokrastynację przebadano już wzdłuż i wszerz — mamy na nią całą listę sposobów, także prewencyjnych.
Cały świat narzeka na brak czasu... A jednocześnie trwoni go bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej. Jak zidentyfikować te “czarne dziury”? Które nawyki zmienić, które zostawić? I jak to się ma do relaksu — przecież nie możemy pracować 24/7? Odzyskaj po kilka godzin z każdego dnia i przeznacz je na rzeczy naprawdę ważne, zostawiając jednocześnie czas na regenerację.
Do kompetencji zwiększających produktywność należy też umiejętność używania narzędzi dostępnych online (aplikacje i software na smartfona czy komputer, jak np. Toggl), które pomogą Ci zarządzać pocztą, komunikacją, projektami, bądź czasem. Nie tylko zautomatyzują Twoją efektywność, lecz także zmniejszą poziom stresu i przemęczenia.
Spotkania powinny być szybkie, skuteczne i nie zabierać Ci czasu potrzebnego na pracę, brainstormy czy kreatywność. Obojętne, czy sam organizujesz spotkania, czy uczestniczysz w tych wyznaczonych z góry — naucz się, jak je usprawnić. Nie tylko zwiększysz swoją efektywność, lecz także zainspirujesz do tego swój zespół — wygrywa cała firma.
Rozpoczynasz projekty, których nie realizujesz — przez co spadają Ci morale, samoocena i motywacja? Brakuje Ci metody, by przejść przez cały proces “wymyślić, zacząć, działać i zakończyć”? Tej umiejętności można się nauczyć — wymaga trochę dyscypliny i siły woli, ale przynosi fenomenalne efekty.
Jak się nie zaplątać w długiej liście rzeczy do zrobienia? Jak uniknąć przeciążenia i wypalenia? Wykonywanie wielu zadań na raz nie jest efektywne — niestety świat tego od nas wymaga. Dlatego warto się nauczyć, które zadania ze sobą łączyć, a które nie — by skończyć projekt na czas oraz zachować (a nawet zwiększyć) koncentrację, skuteczność i świeżość umysłu.
Trudno zmienić coś, do czego jest się głęboko przyzwyczajonym. Coś, co się robi wiele lat, może nawet dekad. Jednak to nasze codzienne nawyki decydują o jakości naszego całego życia. Naucz się identyfikować przydatne i szkodliwe nawyki (zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym) — oraz jak je zmieniać na lepsze.
Skoro o nawykach mowa — istnieje przetestowana lista czynności (które może nawet nie przyszły Ci do głowy), które drastycznie zmieniają jakość pracy i życia na lepsze. Poznaj rutynowe zachowania najskuteczniejszych ludzi biznesu i wprowadź je do swojego życia, by automatycznie działały na Twoją korzyść.
Zostało udowodnione naukowo, że dobry sen daje potężnego kopa na cały dzień. Za to zaburzony lub zbyt krótki — obniża produktywność, kreatywność, zdolność koncentracji, siły woli, a nawet ma negatywny wpływ na nasze fizyczne zdrowie. To aspekt, którego nie można lekceważyć — to w końcu ⅓ naszego życia, która wpływa na pozostałe ⅔ .
Jak często pozwalasz się porwać negatywnym emocjom, takim jak stres, strach, zdenerwowanie, zwątpienie..? Jak często tracisz godziny pracy, bo Twoje myśli zawieszają się na tym samym czarnym scenariuszu i nie potrafisz wrócić do stanu równowagi? Zarządzanie własnymi emocjami to klucz do produktywności w biznesie (i szczęśliwego życia osobistego).
Jak sprzedać swój pomysł (lub swoją kandydaturę) w 60, a może nawet 30 sekund? Jak zrobić fantastyczne pierwsze wrażenie? Jakich słów używać? Jaką historię zbudować, by dotrzeć do rozmówcy i go poruszyć? Umiejętność dostarczania “elevator pitch” to wisienka na torcie technik perswazji i wpływu — absolutnie niezbędnych w biznesie.
Obojętnie, jakie Ty masz zdanie na temat xyz, warto wiedzieć i ROZUMIEĆ, co widzi druga strona — jak to wygląda z boku, co daje firmie i jak wpływa na rynek. Mając te wszystkie perspektywy, jesteś w stanie tworzyć rozwiązania, projekty, produkty, które będą wspierane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.
Może nawet nie zdajesz sobie do końca sprawy, jak wielką siłą jest sympatia — nie tylko na polu prywatnym, lecz także zawodowym. Jeśli ktoś Cię lubi — naturalnie bardziej chce Ci pomóc. Kibicuje Ci. Poświęca Ci czas. Pożycza pieniądze. Daje radę od serca. Sympatia jest walutą — bardzo cenną, bo coraz rzadszą. Zainwestuj w nią.
Jak zapobiegać konfliktom — i radzić sobie z nimi, gdy już wybuchną? Jak rozpoznać, czy dajemy się ponieść naszemu ego, czy rzeczywiście bronimy słusznej sprawy? Kiedy odpuścić, a kiedy naciskać? Naucz się zarządzać konfliktami i wykorzystaj tę wiedzę nie tylko w pracy, ale również w relacjach z najbliższymi, gdzie konflikty najbardziej bolą.
Jak zamienić agresywne kłótnie, przepychanki i udowadnianie sobie racji na zrozumienie rozmówcy, jego potrzeb i spostrzeżeń? W dzisiejszych firmach powstaje za dużo walki, zarówno otwartej, jak i tej za plecami. Czas nauczyć się umiejętnie budować jakościowe relacje i komunikację, która jednoczy firmę i prowadzi do jej wzrostu.
Jaka jest różnica między wywieraniem wpływu, a manipulacją? Jak wywierać wpływ zarówno na dużego kontrahenta, jak i… na samego siebie. Bo niejednokrotnie zdarza nam się to robić nieskutecznie. W życiu zawodowym i prywatnym zawsze na kogoś wywieramy wpływ, taka jest natura relacji międzyludzkich — dobrze jest więc opanować tę umiejętność.
Umiejętność konstruktywnego powiedzenia innym, co i jak mogą poprawić w swojej pracy czy nastawieniu, jest sztuką, dzięki której cała firma zyska nie tylko na produktywności, ale też na atmosferze. Klimat zmieni się od zamiatania brudów pod dywan czy obgadywania za plecami do nastroju otwartej, szczerej i empatycznej rozmowy.
Jedną z najzgrabniejszych form przekonywania i osiągania celów, jest zadawanie takich pytań, by nasz rozmówca sam wpadł na rozwiązanie, na które chcemy, by wpadł. Nie będzie mieć wtedy poczucia, że my mu coś narzucamy, lecz że pomysł wyszedł od niego. Jeśli oglądałeś film “Incepcja”, to wiesz, że instalowanie pewnych myśli na jawie jest możliwe. ;)
Kiedy zwołać spotkanie, a kiedy wysłać maila? Jak uniknąć nieporozumień, które mogą kosztować firmę pieniądze, czas i energię — a jeden przeciągnięty projekt efektem domina wpłynie na inne. Naucz się, kiedy mówić ogólnikami, kiedy wchodzić w szczegóły, a także jakich informacji potrzebuje Twój rozmówca, by zapobiec problemom na poziomie organizacyjnym.
Komunikujemy się nie tylko słowami — na naszą wiadomość składają się także nasze gesty, mimika, wygląd, a nawet czas i miejsce rozmowy. Naucz się, jak modulować ton głosu, kiedy rozmawiać na stojąco, kiedy na siedząco (a w takim wypadku — jak siedzieć względem siebie). Diabeł tkwi w szczegółach, nawet jeżeli nie zdajemy sobie z nich sprawy.
Naucz się argumentować swoje propozycje i sugestie, by Twoje pomysły, rozwiązania i prośby były akceptowane przez kontrahentów i współpracowników (a może nawet przez partnera w życiu prywatnym). Potocznie mówimy o “darze przekonywania” — ale to nic innego jak zestaw przetestowanych technik i metod.
Nie jesteśmy robotami, które rządzą się tylko prawami logiki i racjonalności — władają nami emocje i nie zostawiamy ich za drzwiami, wchodząc do pracy. Naucz się jak komunikować się z innymi (werbalnie i niewerbalnie), aby budować z nimi relację, wzajemne zaufanie i szacunek. Te fundamenty poprawią morale, efektywność zespołu oraz zapobiegną wielu konfliktom.
To podwaliny Twojego projektu — jeśli będą solidne, ogromnie zwiększasz szanse powodzenia. Składa się na nie definiowanie projektu (omówione osobno), planowanie, budżetowanie, harmonogramowanie, szacowanie ryzyka i plan jego eliminacji. To też etap, żeby zainspirować i zmotywować cały zespół do działania i podnieść ich morale.
Jaka jest różnica pomiędzy procesem a projektem? Ile jest w nim miejsca na innowacyjność? Jak sprecyzować jego cel, uczynić go mierzalnym, realnym (nierealne cele działają demotywująco), ambitnym (nie jest działaniem rutynowym) oraz jak wyznaczyć jego ramy czasowe? Dobre zdefiniowanie projektu to połowa sukcesu.
Gdy już zdefiniowałeś projekt i dobrałeś ludzi, nadszedł czas podzielić się z zespołem ich rolami oraz wszystkimi najważniejszymi informacjami. Czy dać brief każdemu z osobna, czy wszystkim razem? Ile szczegółów powinni wiedzieć? Jak ich zmotywować na początku drogi? To od briefu w dużej mierze zależy, czy projekt ruszy pełną parą czy będzie miał falstart.
Tzw. milestone — to ważne zdarzenie w harmonogramie, które podsumowuje określony zestaw zadań, bądź daną fazę projektu. Wiąże się z dalszymi decyzjami odnośnie rozwoju projektu. Jak i kiedy wyznaczać kamienie milowe? Jak przekazywać je zespołowi, jak je celebrować? Kamienie milowe nie tylko pomagają zarządzać czasem czy jakością, lecz także ludźmi.
Ponieważ realizacja projektu to praca zespołowa, na zarządzanie nim składa się znalezienie właściwych ludzi (z odpowiednim talentem, doświadczeniem i etyką pracy), budowanie motywacji zespołu projektowego i właściwa komunikacja pomiędzy uczestnikami projektu. To także umiejętność zatrzymania przy sobie dobrych pracowników, gdy projekt się skończy.
Ryzyko w projekcie bierze się głównie z niemożliwości wyeliminowania niepewności związanej z przyszłymi wydarzeniami na każdym etapie projektu — wynikającej z dynamiki komunikacji pomiędzy uczestnikami, zmiennej wydajności zespołów projektowych, błędnego planowania oraz czynników otoczenia zewnętrznego. Naucz się zarządzać ryzykiem i śpij spokojnie
Jak ustalić ramy czasowe i harmonogram projektu? Kiedy przesuwanie deadlinu jest usprawiedliwione, a kiedy obnaża złe planowanie czy zarządzanie? Jak prowadzić każdego z członków zespołu, aby trzymać się rozkładu jazdy — nie zmieniając się przy tym w dyktatora? Naucz się efektywnie zarządzać czasem, a zmniejszysz poziom stresu całego zespołu.
Jak ustalić budżet projektu i prognozę? Jak zestawić wpływy i wydatki oraz oszacować przychody i koszty? Jak określić koszty krótkoterminowe i długoterminowe — i zostawić margines na ryzyko i potencjalne straty? Kwestie finansowe wielu managerom i liderom spędzają sen z powiek — a tak wcale nie musi być.
Jaka jest różnica pomiędzy oceną jakości, a oceną jakościową? Czym jest jakość w projekcie, czym się objawia i od czego zależy? Jak (odzwierciedla i) wpływa na koszty, czas, niezawodność, funkcjonalność, praktyczność procesów oraz działań całego zespołu, jak i pojedynczych członków. Dzięki tej umiejętności wyciągasz dużo lekcji na przyszłość.
Zarządzanie projektem to umiejętność efektywnego osiągania celów projektów przy jednoczesnej neutralizacji wpływu istniejących ograniczeń i ryzyka. Składa się na nią definiowanie i osiąganie celów przy jednoczesnej maksymalnie możliwej optymalizacji użycia zasobów (czasu, pieniędzy, ludzi, itd.).
Inaczej komunikujesz się z zespołem, którego jesteś członkiem lub liderem — a inaczej z partnerami biznesowymi, kontrahentami, inwestorami, szefem czy innymi osobami decyzyjnymi w firmie. Jak często i w jakiej formie składać raporty? Co zrobić, gdy projekt nie idzie zgodnie z planem? Jak utrzymać atmosferę zaufania? To ważny aspekt zarządzania ludźmi w projekcie.
Jak zamknąć i podsumować projekt? W jaki sposób dać feedback zespołowi? To etap wyciągania lekcji na przyszłość (ze wszystkich sukcesów i porażek), implementacji nowych procesów, rewizji innowacji, ale też celebrowania zakończenia projektu. To zwieńczenie całego Twojego wysiłku, energii i czasu, które włożyłeś w projekt... i swój rozwój. Gratulacje!
Cały kurs został podzielony na 4 kwartały, opisane powyżej. A jak to wygląda na przełomie tygodnia?
Od poniedziałku do piątku przerabiasz kilkuminutowe lekcje w formie angażujących video. Codziennie otrzymujesz praktyczne zadanie do wykonania - czyli wprowadzenie teorii w praktykę i rozwiązanie rzeczywistego problemu, które natychmiast podniosą Twoją efektywność. W weekendy kurs jest mniej intensywny, żebyś mógł nadrobić ewentualne zaległości i zaaplikować nową wiedzę do innych sfer życia (Twojego związku partnerskiego, dzieci, hobby etc.)
Do każdej lekcji możesz wrócić w dowolnym momencie, z dowolnego urządzenia (możesz się zalogować na swoje konto przez smartfona, tablet, komputer - wystarczy, że będziesz online).
Dodatkowo będziesz dostawać od nas przypomnienia emailem - pomożemy Ci być systematycznym.
Zaczniemy od umiejętności z segmentu “Mindset” (czyli Twoja mentalność, nastawienie). Dlaczego? To fundamenty Twojego postępu. Jeżeli masz niską lub zaburzoną samoocenę, motywację, koncentrację… jeżeli nie potrafisz wyciągać lekcji z porażek lub samodzielnie podejmować decyzji... jak chcesz COKOLWIEK w życiu osiągnąć? Sam doskonale znasz odpowiedź na to pytanie.
Przez następne pół roku zajmiemy się zamiennie “Produktywnością” i “Komunikacją”. Po przygotowaniu gruntu, jakim była praca nad Twoją mentalnością, możemy przejść do zwiększenia efektywności pracy zarówno w pojedynkę, jak i z innymi ludźmi (od Twojego zespołu począwszy, po nawiązywanie relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi). Dostaniesz także listę narzędzi i aplikacji wspierających produktywność.
Na sam koniec zostawiamy “Zarządzanie projektami” . Nauczysz się wszystkich faz prowadzenia projektu — od jego inicjacji, poprzez brief i kamienie milowe, po zamknięcie. Dowiesz się jak zarządzać ludźmi, czasem, kosztami, jakością i ryzykiem w projekcie oraz jak komunikować się z osobami decyzyjnymi. Warto pamiętać — kompetencje ze wszystkich czterech obszarów są komplementarne i wzajemnie się wzmacniają.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy w szkole wiem, jak trudno w dzisiejszych czasach zaangażować osoby do nauki, i utrzymać ich koncentrację na dłużej. Z Business Skills Academy staje się to łatwe, a efekty przychodzą szybko.
Agnieszka Magdar Nauczyciel, Trener efektywnej naukiW mojej pracy spotykam się z wieloma problemami. Muszę przez to być nastawiony na skuteczność i ciągłe szukanie rozwiązań. Business Skills Academy to doskonałe wsparcie w procesie zmian i stawiania kolejnych biznesowych kroków..
Oskar Kazibudzki Manager, SzkoleniowiecFantastyczny produkt! Zarówno dla osób początkujących, którzy chcą nauczyć się ważnych umiejętności potrzebnych do rozwoju zawodowego, jak i dla zaawansowanych, którzy odkryją w nim wiele rzeczy dla siebie. Polecam!
Krzysztof Kusz InwestorNaszym Partnerem jest firma DOOR, jeden z liderów rynku szkoleń dla firm oraz managerów. Metoda nauczania zastosowana w programie oparta jest o najnowsze wyniki badań na temat najbardziej efektywnych metod przyswajania wiedzy.
To Ty trzymasz zespół razem, to Ty pchasz tę machinę do przodu. Nie chcesz być zwykłym Menadżerem, chcesz być LIDEREM — osobą, na którą inni patrzą z szacunkiem, od której chcą się uczyć. Jesteś na dobrej drodze, ale wiesz, że wciąż brakuje Ci pewnych umiejętności osobistych. BSA to Twoja sprawdzona droga na skróty, bez błądzenia.
Masz motywację, ambicje, wielkie plany — ale wciąż się potykasz, nie do końca wiesz jak sobie poradzić z pewnymi sytuacjami i projektami. Jesteś w dużej mierze samoukiem, ale już się gubisz w gąszczu materiałów edukacyjnych. Do tego doba jest notorycznie za krótka. BSA serwuje Ci wiedzę, której potrzebujesz — w skondensowanych i lekkostrawnych porcjach.
Chciałbyś w końcu poczuć satysfakcję i spełnienie w pracy, a nie żyć od weekendu do weekendu, od urlopu do urlopu. Chcesz czuć pasję, motywację i inspirację — oraz żeby za nimi szły godne pieniądze. Wiesz, że oprócz branżowej wiedzy i doświadczenia, potrzebujesz także niezbędnych umiejętności osobistych. BSA to Twoja mapa do sukcesu i kariery.
Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu programu stwierdzisz, że produkt nie spełnia Twoich potrzeb, nie jest dla Ciebie bądź nie przynosi Ci tyle, ile się spodziewałeś - zwrócimy Ci 100% wpłaconej sumy. Bez żadnych komplikacji, bez dociekliwych pytań i bez formalności.
Some text in the modal.
Some text in the modal.
Motywacja to stan gotowości do podjęcia określonego działania. Chęć do pracy, stawiania dalszych kroków i gotowość do podejmowania wysiłków. Nie zawsze jednak potrafimy podejść z entuzjazmem do zadań, które są przed nami. Z pomocą przychodzi nam wiedza. Dowiedz się jak korzystać z technik motywacyjnych i jak dobierać właściwą formę (inspiracja, motywacja, determinacja) do właściwego kontekstu.
Prokrastynacja to tendencja do przekładania rzeczy na później. Dowiedz się jak działa, i jakie są jej powody. W kursie poznasz 5 skutecznych strategii na prokrastynację i dowiesz się w jaki sposób planować pracę, by zmniejszyć swoją tendencję do odwlekania.
Obydwa obszary pomogą Ci pracować znacznie skuteczniej.
Samoocena jest fundamentem wszystkich naszych działań. Bez wiary w siebie trudno nam uwierzyć w to, że może nam się udać osiągnąć nasze cele. Dlatego podczas lekcji związanych z tym obszarem dowiesz się jak podnosić swoją samoocenę i z czego wynikają problemy na tym polu.
Siła woli (samokontrola) to coś, co pozwala Ci kierować Twoim zachowaniem. Możesz ją wykorzystać szczególnie wtedy, gdy potrzebujesz większej wytrwałości, albo gdy chcesz pozbyć się niezdrowych nawyków. Poznasz w jaki sposób działa, jak ją wzmacniać i jak reagować w sytuacjach, w których dotychczas się poddajesz.
Czas, to nasz jedyny nieodnawialny zasób. Nie możemy go cofnąć, nie możemy go kupić, możemy go tylko skutecznie wykorzystywać. Dlatego jest tak ważny. Dowiedz się, w jaki sposób zarządzać swoim czasem w pracy, aby realizować więcej, nie kończyć z pracą w domu i zyskać dodatkowe godziny na ważne sprawy.
Ogromna ilość spotkań firmowych to strata czasu. Niewłaściwe osoby, nieprzygotowane tematy i brak planu na spotkaniach powoduje, że nie zawsze potrafimy wykorzystywać je w pełni do efektywnej pracy i łączenia potencjałów. W wielu firmach stają się dobrym pretekstem, by unikać pracy. Zarządzając spotkaniami w firmie zaczniecie lepiej wykorzystywać wspólny czas i osiągniecie więcej.
Relacje międzyludzkie to jeden z najważniejszych, a zarazem najtrudniejszych obszarów naszego życia. Chcemy być szanowani, lubiani, wspierać najbliższych, a także otrzymywać wsparcie. Od czasu do czasu chcemy jednak postawić na swoim.
Co zrobić, by się udało? Jak przekonać rozmówcę do naszego pomysłu, i jakich argumentów użyć, by druga strona zaczęła chcieć tego, co my? Kurs odpowie na te pytania ucząc Cię praktycznej wiedzy z zakresu komunikacji.